luni, 16 august 2010

Cateva explicatii

Pentru a nu lasa loc de interpretari: nu fac reclama niciunei podgorii. Urmatoarea postare - care sper sa vina repede, va fi despre un vin de la Negrini sau poate de la Sarica-Niculitel. Sau poate de la Oprisor.

Din ce vad, e buna (sau macar practicata) distantarea in mod formal si explicit de "jucatorii" din industria vinului - printr-o fraza de genul: "nu sunt angajat al niciunei companii de vin, si in general, nu sunt in niciun fel de conflict de interese ce ar putea afecta cititorul onest, inocent, platitor de taxe, care vine aici sa afle pareri sincere si dezinteresate despre vinuri". Cititorul la propriu, fiindca se pare ca deocamdata sunt unicul cititor al acestui blog, si nu prefigurez mari realizari pe viitor in directia asta.

OK, fiti deci siguri ca nu ma aflu in niciun astfel de conflict de interese, nici chiar cu propria-mi persoana.

Am remarcat ca se mai practica ceva: manifestul, declaratia de intentie, deviza ce-l mana pe blogger in lupta. Mi-ar placea si mie sa am unul, dar momentan nu reusesc sa-l conturez prea bine. Sau macar sa-l exprim intr-o forma inteligibila si pentru altii.

Sper ca el se va decanta pana la urma din ce voi mai scrie aici. Probabil ca asta e, pana la urma, scopul blogului - descoperirea. Fie a vinurilor, fie a propriei persoane, fie - poate - a altor persoane interesante. Tot ce pot sa sper e ca blogul nu e si nu va fi prea corny sau pretios, fiindca pana acum constat ca am tendinta asta (am intervenit serios in cele doar doua postari de pana acum, si a trebuit sa tai tone de carne de cliseu).

Acestea fiind spuse, sa curga produsul rosu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu