joi, 30 septembrie 2010

Cabernet Sauvignon Prestige 2007 Segarcea

Va avertizez - va pregatesc o serie de Fetesti Negre dubioase, dar imi voi face incalzirea cu un Cabernet Sauvignon deloc dubios.

Am baut doar un pahar acum cateva saptamani, undeva in oras. Nu am rezonat altfel decat senzorial cu el - dar nu din cauza vinului - sigur il voi mai incerca intr-un moment mai linistit. Asa ca descrierea mea va fi frugala - iata ce am scris in graba, odata intors acasa:

Un vin barbatesc, destul de dur, culoare foarte inchisa - dar indulcit un pic de aroma inedita de mere tomnatice. Miros destul de putin puternic, usor fructat-vegetal. Atac de cirese amare si coacaze, dupa care se simt mere si poate un pic de tamaie -  foarte placuta trecerea! Se mai simt si condimente. Totusi, poate e un pic prea astringent. Postgust lung, de cirese amare si lemn. Ar fi fost excelent daca taninii ar fi fost mai putin astringenti; dar nu e rau deloc nici asa, in special intr-o seara mai rece de toamna. Pana la urma asta e specificul Cabernet Sauvignon-ului. Faptul ca lemnul e subtil e foarte placut.

Mie mi-a placut - ii dau 81 de puncte, dar sunt curios cum ar evolua pe o perioada un pic mai indelungata. Asta e tot - pana il intalnesc din nou, orice cuvant in plus ar fi de umplutura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu