joi, 10 februarie 2011

Pinot Noir 20 Barrels 2007 - Cono Sur - partea II

Fiindca introducerea v-a plictisit, e timpul sa trecem direct la subiect.

1. Daca simpla vedere a sintagmei "bomba de fruct" din postarea anterioara v-a speriat, stati linistiti. Vinul asta o fi din Chile, dar nu e vreun Casillero del Diablo (2008, pentru alti ani nu ma pronunt). Are fruct, dar fructul nu e in prim plan. Are si lemn, dar nici ala nu e in prim plan. Are si aciditate, nici ea nu iese in fata.

Deci daca doriti o experienta hedonista, fruct si nebunie, daca va e pofta de ceva simplu si bun, nu veti primi asta de la 20 Barrels. Vinul imbie mai degraba la meditatie, din cauza aciditatii intense si a postgustului lung, cu senzatii lemnoase.

2. In privinta structurii, absolut nimic de reprosat. Totul e perfect integrat, vinul e extrem de echilibrat. Taninii sunt o idee mai prezenti decat mi s-a parut aseara, dar sunt fini. Oricum, aciditatea compenseaza cu succes pentru relativa lor lipsa.

3. Nu e foarte complex. E proaspat si destul de barbatesc pentru un Pinot Noir.

4. Mi-a placut, dar nu extrem de mult. Cum spuneam si ieri seara, mi se pare ca nu vorbim aceeasi limba, si n-am reusit sa gasesc un traducator intre timp. Explicatia e insa foarte simpla, si n-are legatura cu vinul: aveam nevoie de ceva care sa-mi schimbe dispozitia, nu s-o accentueze.

5. Punctaj: 86 de puncte. De data asta mai mult pentru impresia lasata ratiunii decat pentru cea lasata inimii - pentru ca inima e cam prea subiectiva in ultima vreme. Insa va avertizez - merita cu siguranta incercat. Poate ca voua vi s-ar potrivi ca o manusa. La fel cum probabil si eu l-as fi apreciat mult mai mult intr-o zi mai vesela.

6. 70-80 de lei, Cramele Recas. Eu unul am sa-l mai cumpar - visez sa-l beau cu placere in ziua in care evadez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu