vineri, 18 martie 2011

Sfantul Nicolae

Desi am deschis in seara asta o sticla de vin purtand numele acesta pe eticheta, nu despre ea vreau sa va vorbesc. Fiindca am deschis sticla in virtutea unui impuls ciudat, dupa o intamplare simpla. Pe scurt: Bucuresti, Piata Muncii, nu conteaza ora si ziua. Eram grabit, mergeam pe jos ca intotdeauna, am incurcat drumul, am ajuns intr-o parcare si n-am putut sa ies din ea decat trecand printr-un mic spatiu verde. Injuram usor in gand idiotii care nu facusera niciun fel de alee betonata pentru a ajunge de-acolo pe trotuar. In jurul meu multi alti oameni se grabeau si injurau si ei in gand, judecand dupa claxonatul continuu de pe Bulevardul Decebal. Nu stiu insa exact ce gandeam in momentul in care am dat, complet pe neasteptate, de o cruce. Era ridicata, conform celor scrise pe ea, in locul unde s-a aratat Sfantul Nicolae pe 6 decembrie 1989.

3 comentarii:

  1. Eu cred ca Sfantul Nicolae s-a aratat cu o nuia in mana, cadou pentru cei care merg cu masina prin spatiile verzi :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca aducea vesti de la Mama Rusia :D

    RăspundețiȘtergere